معرفی سرویس تخصصی ترجمه مقالات مدیریت خانه مقالات ایران 


سایت خانه مقالات ایران اقدام به راه اندازی سرویس ترجمه تخصصی حوزه مدیریت نموده است که از این پس محققان گرامی می توانند سفارشات ترجمه خود را برای ما ارسال نمایند.هدف اصلی سرویس ترجمه خانه مقالات ایران ارایه خدمات ارزان و مناسب به دانشجویان و محققان گرامی می باشد.


ویژگی سرویس ترجمه خانه مقالات ایران:


تایپ رایگان : تمام سفارشات ارسال شده به ما به صورت رایگان تایپ و در قالب فایل Word خدمت شما ارسال می گردد بدون اینکه هزینه ای اضافی در این خصوص از شما اخذ گردد.


گارانتی ترجمه ها : تمام ترجمه های انجام شده توسط ما به مدت 48 ساعت دارای گارانتی اصلاح می باشد.


کپی رایت و تخفیف : در صورتیکه مشتری رضایت خود را مبنی بر اینکه مقاله ترجمه شده  بلافاصله در سایت ما انتشار یابد اعلام نماید از 8 درصد تخفیف برخوردار خواهد شد.(این طرح فقط برای مقالات ISI که سفارش آنان با طرح طلایی و یا نقره ای می باشد قابل اجرا خواهد بود و طرح برنزی مشمول این طرح نمی باشد )

 


کیفیت خدمات :سرعت و کیفیت خدمات ما به دلیل بهره گیری از مترجمین حرفه ای و کارآزموده در سطح بالایی قرار دارد.


هزینه ترجمه : هزینه ترجمه شما بر اساس تعداد کلمات فایل شما و طبق جدول زیر محاسبه و از طریق ایمیل خدمت شما اطلاع رسانی خواهد شد.


نحوه پرداخت : پس از تایید مشتری در خصوص انجام کار توسط مترجمین خانه مقالات ایران مشتری باید تمام وجه را در زمان ثبت درخواست از طریق انلاین و یا شماره کارت به حساب سایت خانه مقالات ایران واریز نماید.



پیشنهاد اقتصادی خانه مقالات ایران به دانشجویان استفاده از سرویس طلایی  یا نقره ای  همراه استفاده از 8 درصد تخفیف مشارکت ما با شما می باشد. زیرا  با توجه به اینکه مقاله با کیفیت بهتری دریافت می کنید از تخفیف نیز بهره مند خواهید شد.



فرایند سفارش گذاری ترجمه مقالات :


1-ارسال مقاله و انتخاب کیفیت ترجمه: پژوهشگر باید مقاله مورد نظر خود را به ایمیل سایت ارسال نماید (در حال حاضر فقط مقالات مرتبط با مدیریت و حسابداری پذیرفته می شود).

در ایمیل ارسالی لطفا کیفیت ترجمه و نوع تحویل ترجمه را مشخص فرمایید تا امکان محاسبه و قیمت گذاری از طرف همکاران ما مهیا باشد.


2-قیمت گذاری و ارسال پیش فاکتور: همکاران ما پس از دریافت ایمیل شما هزینه ترجمه را قیمت گذاری نموده و پیش فاکتور آن را برای شما ارسال خواهد نمود.  


3- تایید پیش فاکتور توسط مشتری: در صورتیکه مشتری درخواست سفارش ترجمه را بر اساس پیش فاکتور ارسالی تایید فرمایید باید نسبت به پرداخت مبلغ آن اقدام نموده و ما را مطلع سازد ، پس از آن کار ترجمه توسط تیم مختصص آغاز خواهد شد.


4- تحویل سفارش به مشتری:خدمات ترجمه ما در زمان اعلام شده در پیش فاکتور آماده تحویل به پژوهشگر خواهد بود که از طریق ایمیل به اطلاع مشتری رسیده خواهد شد و مشتری باید نسبت به تسویه حساب مابقی وجه اقدام نماید تا فایل ترجمه برای وی ارسال گردد.


 


free webpage hit counter