خانه مقالات ISI ایران با گسترش موضوعات مرتبط با عناوین مختلف حوزه مدیریت قصد دارد تا در نشر مقالات حوزه مدیریت پیشتاز باشد در این بخش به موضوع بازاریابی ویروسی بخش آخر می پردازیم شما می توانید بخش اول بازاریابی اینترنتی و بخش دوم بازاریابی اینترنتی را نیز مطالعه فرمایید .


چند استراتژی بسیار مؤثر در بازاریابی ویروسی عبارتند از:

* ارایهء این امکان که افراد از مجموعهء محصولات و خدمات در سایت به طور مجانی استفاده کنند. این در واقع قوی‌ترین استراتژی بازاریابی ویروسی است. ایده‌ای که در پس بازاریابی ویروسی قرار دارد، این است که شرکت تبلیغ خود را با ارایهء یک کالا یا خدمت مجانی به افراد عرضه کند. به طور مثال به راحتی می‌توان در اینترنت نرم‌افزارهایی را پیدا کرد که پس از خرید آن‌ها امکان انتشار و توزیع رایگان آن‌ها از سوی دیگر افراد وجود دارد. با همراه کردن نام تجاری و یا پیام تبلیغاتی شرکت با این نرم‌افزارها، نام شرکت و خدمات آ‌ن با سرعت باورنکردنی میان جمع زیادی از کاربران در مدت زمانی کوتاه توزیع می‌شود.

* نوشتن مقالاتی که موضوعات آن مرتبط با محصول یا خدمت مورد نظر نیز هست. در این ارتباط، باید به افراد اجازهء استفادهء مجدد از این مقالات را در وب‌سایتشان یا جای دیگر داد، چرا که آن‌ها با معرفی مرجع و منبع مقاله و اشاعهء محتویات آن به طور غیرمستقیم و ناخودآگاه اقدام به بازاریابی به نفع شرکت می‌کنند.

* امکان ارسال هر یک از صفحات یا متون موجود در وب‌سایت شرکت به وسیلهء بازدیدکنندگان به دوستان و اطرافیانشان. به طوری که افراد تنها با وارد کردن نام و نشانی ایمیل موردنظر خود بتوانند متن مورد علاقه‌شان را به فرد دیگری ارسال کنند.

* ایجاد امکان عضویت بازدیدکنندگان در سایت شرکت و همچنین ایجاد امکان ارسال خبرنامه به ایمیل کاربران و ارایهء فضای کافی به آن‌ها برای ساخت سایت شخصی به طور رایگان و در زیر مجموعهء سایت اصلی شرکت تا از این طریق هم آن‌ها به فضایی برای ارایهء مطالب خود و رسیدن به اهدافشان دست یابند و هم شرکت امکان تبلیغ برای کالا و خدمات خود را در آن فضا داشته باشد.

* در نظر گرفتن تالارهای گفت‌وگو به منظور تماس و گفت‌وگو با افراد و نیز برقراری ارتباط میان آن‌ها با یکدیگر به صورت آنلاین به این ترتیب تبادل اطلاعات و ارتباطات میان افراد با هم و با شرکت بسیار آسان می‌شود.

* انتشار یک کتاب الکترونیک (Ebook) و دادن این اجازه به افراد که تبلیغات مورد نظر خود را ضمیمهء این کتاب کنند که به آن‌ها انگیزهء لازم را جهت انتقال کتاب موردنظر به سایرین می‌دهد. به این ترتیب پیام یا تبلیغ مورد نظر شرکت به آسانی انتقال می‌یابد. به علاوه حتی محتوا و موضوع کتاب در صورت جذابیت می‌تواند مورد توجه و علاقهء خوانندگان قرار گرفته و انگیزهء لازم را برای فرستادن آن به دیگران در آن‌ها ایجاد کند.

 

منبع: روزنامه سرمایه، نوشته مهندس علی خادم

 

اصول بازار یابی ویروسی

کسب درآمد با سیستم مشارکت در فروش آسیا پارس وابسته به کمپانی دلتا پارس با 4 سال سابقه درخشان

آیا میدانید هم اکنون تعدادی زیادی از اعضا بالای پنجاه هزار تومان در روز دریافتی دارند؟

آیا میدانید آسیا پارس بزرگترین ارائه دهنده محصولات پزشکی و آرایشی بهداشتی مشهورترین کمپانی های جهان میباشد؟کافیست در سیستم عضوء شوید و از طریق فروشگاه اختصاصی خود محصولات را مشاهده نمائید

محصولات لوکس و پر طرفدار که براحتی درآمد های میلیونی را برای شما ارمغان خواهد آورد.

 

کافیست در سیستم ما عضو شوید و شروع به فروش محصولات نمائید جائی برای ریسک نیست در آسیا پارس برای جلب اعتماد شما کاربران عزیز تسویه حساب ها بصورت روزانه انجام خواهد گرفت و تمام موارد(درآمد-سفارشات-لیست واریزی ها-درآمد از زیرمجموعه ها و...) از طریق پنل کاربری شما قابل رهگیری و بررسی میباشد

 

چرا آسیا پارس

تسویه حساب آسیا پارس بصورت روزانه میباشد

محصولات ارائه شده بسیار پر طرفدار بوده و با فروش هر محصول سود بسیار زیادی نسب به فروش محصولات سیستم های دیگر به شما تعلق خواهد گرفت

تیم پشتیبانی آسیا پارس هیچ سوال شما را بی پاسخ نخواهد گزاشت

در آسیا پارس شما میتوانید یک فروشگاه اختصاصی داشته باشید بدون اینکه شماره تماسی از ما درآن درج شده باشد

کلیه سفارشات ثبت شده لحظه به لحظه قابل رهگیری توسط بازاریاب خواهد بود

هرگونه شک و شبهه ای را ما پاسخ گو خواهیم بود

در آسیا پارس همیشه و تحت هر شرایطی حق با بازاریاب خواهد بود

ما با چند سیستم وبلاگ دهی بزرگ طرف قرارداد هستیم و از هر حیث شرایط برای فعالیت شما هموار خواهد بود

آسیا پارس جزء محدود سایتهای تجاری میباشد که بصورت رسمی در نظام اقتصادی ثبت گردیده است (شماره ثبت 711/0086/1061)

سیستم مدیریتی آسیا پارس کاملا اختصاصی بوده و توسط تیم مجرب شرکت طی 6ماه برنامه نویسی و ارنج شده

آسیا پارس در حدود 200 محصول پر طرفدار را طی ماه اخیر به سیستم خود اضاف خواهد نمود

تنوع محصولی و پورسانت محصولات تا 45 درصد

تنوع روش های تبلیغاتی در سیستم شما را در امر بازاریابی بینیاز خواهد نمود

سیستم مالی پیشرفته برای خروجی گرفتن از درآمد خود

امکان معرفی زیر مجموعه و سهیم بودن در فروش آنها( توجه: این سود توسط شرکت پرداخت میگردد و از زیر مجموعه کسر نمیگردد)

کسب درآمد در آسیا پارس به چه شکل میباشد؟

کسب درآمد در سیستم بر مبنای بازاریابی و فروش محصولات میباشد عده زیادی توانائی و ایده های خاص تجاری دارند و به دلایلی قادر به احداث یک دپارتمان تجاری شخصی نیستند

آسیا پارس با توجه به گستردگی و ارائه معتبرترین محصولات کمپانی های بزرگ دنیا و ارائه پورسانتهای فوق العاده بابت فروش هر محصول محلی خواهد بود برای شما کاربران که تنها با عضویت در سیستم و استفاده از راه کارهای موجود (در قسمت کاربری توضیح داده شده) شروع به فعالییت نمائید و بصورت مستقل صاحب یک فروشگاه پیشرفته شوید و بابت فروش هر محصول پورسانت خوبی را به اختصاص دهید افرادی اکنون در سیستم آسیاپارس فعالیت دارند که تنها بصورت نیمه وقت و با اتکا به توانمندی های خود و اشتیاق به یادگیری بی امان پورسانت های چندین میلیونی از سیستم دریافت مینمایند

با توجه به قیمت محصولات آسیاپارس شما از فروش هر محصول بین 30,000-8000 درآمد خواهید داشت

تسویه حساب چگونه خواهد بود؟

هنگام عضویت در سیستم از شما اطلاعات حساب دریافت میگردد که درآمد های کسب شده بصورت روزانه به حساب شما عزیزان واریز میگردد.

سقف پرداخت در آسیا پارس چقدر میباشد؟

در آسیا پارس کلیه درآمد ها بدون سثقی بصورت روزانه پرداخت میگردد

منظور از زیر مجموعه چیست؟

امکان دیگری که برای بازرایان در سیستم وجود دارد امکان جدب بازاریاب میباشد

در این برنامه شما علاوه بر تبلیغ برای فروش محصولات این سایت و کسب پورسانت از هر فروش، میتوانید سایر تبلیغ کنندگان را به عضویت و فعالیت در این سیستم تبلیغاتی دعوت نمایید. به این ترتیب شما در درآمد کلیه تبلیغ کنندگانی که مستقیما از طریق شما عضو سیستم تبلیغاتی شده باشند سهیم خواهید شد. این برنامه کاملا مطابق با قوانین کشور تنظیم شده است.

شما کاربر گرامی هنگام ورود به پنل کاربری میتوانید وارد قسمت کد دعوت زیر مجموعه شوید و با معرفی افراد به سیستم  در صورت عضویت و فروش محصول از فروش آنها شما نیز سهیم باشد

 

مژده در آسیا پارس برای اولین بار در ایران این امکان فراهم گردیده که هر کاربر میتواند مستقلا معرف های خود را به دامنه خود رهنمون کند و دامنه شما بشکل زیر خواهد بود

username.asiapars.com

لازم بذکر است درآمدی از زیر مجموعه کسر نمیگردد و خود آسیا پارس پورسانت معرف را پرداخت خواهد نمود

جایزه ویژه آسیا پارس برای بازاریاب برتر 91-90

اصول بازاریابی ویروسی

بازاریابی ویروسی

آیا تا به‌حال از سایتی دیدن کرده‌اید که مقاله، کوپن، سرویس ویژه و چیزهای دیگر آن، شما را تحت‌تاثیر قرارداده ‌باشد به طوریکه بلادرنگ با ارسال ایمیل به دوستان خود، آنها را از وجود چنین سایتی باخبر کرده باشید؟ 

اگر چنین اتفاقی برایتان رخ داده‌است در واقع با این کار دست به بازاریابی ویروسی (viral marketing) زده‌اید. بازاریابی ویروسی که اغلب همان بازاریابی دهان به دهان است، یک روش بازایابی کم‌هزینه و درعین‌حال بسیار موثر برای بازار محصولات و خدمات در اینترنت است.

بازاریابی ویروسی همانند ویروس آنفولانزا، تولیدمثل کرده و آنلاین منتشر می‌شود. بازاریابی ویروسی امکان بهره‌گیری از بازگشت مراجعین بی‌طرف یعنی مصرف‌کنندگان را فراهم می‌آورد. از آنجایی‌که همسالان و اطرافیان مشتری تاثیر خارق‌العاده‌ای بر تصمیم خرید مشتری دارند.، باید با شناسایی این افراد قدرت مشتری خود را افزایش دهید. همانطور که اظهارات مثبت یک منبع موثق، اعتبار دوچندانی به محصول و خدمات می‌بخشد، عقاید و نظرات و دوستان، همکاران تجاری و افراد فامیل نیز بر تصمیم خرید مشتری تاثیر می گذارد.

 

با بکارگیری تکنیک‌های مختلف بازاریابی ویروسی در وب سایت، به شانس بزرگی دست می‌یابید و می‌توانید نظر گروه‌های تاثیرگذار بر مشتری را جلب کنید. این فصل شامل مطالبی با عناوین زیر است:

• چگونه می‌توان از بازاریابی ویروسی برای بالابردن میزان بینندگان سایت بهره گرفت.

• بازاریابی ویروسی شفاهی یا گفتاری (word-of-mouth)

• بازاریابی ویروسی شاخه‌ای (pass-it-on)

• نوشته‌های «به دوستان خود بگویید»

• راههای گوناگون بکاربردن تکنیکهای بازاریابی ویروسی

• ایجاد انگیزه در مردم برای انجام بازاریابی ویروسی

 

 

 

سرمایه ‌گذاری با بازاریابی ویروسی

یکی‌از قدرتمندترین تکنیکهای بازاریابی آنلاین، بازاریابی ویروسی است. بازاریابی ویروسی بوسیله قدرت ارتباطات گسترش می‌یابد. بازاریابی ویروسی درحال‌حاضر مراحل تکامل خود را می‌گذراند، ولی امروزه شاهد بکارگیری سه نوع متداول از این نوع بازاریابی هستیم:

1. بازاریابی شفاهی، به‌عنوان مثال "به دوست خود بگویید" (tell a friend) «این کوپن را به یکی از دوستان خود بفرستید» (send this coupon to a frien") و یا «این سایت را به دوستان خود پیشنهاد دهید» ("recommend this to a friend")

2. بازاریابی شاخه‌ای، در این نوع بازاریابی ویروسی، کاربر یک کتاب الکترونیکی، ابزار مفید و یا فیلم ویدئویی طنز را دریافت کرده و پس‌از استفاده، آن را به دوستان خود نیز می‌فرستد.

3. بازاریابی ویروسی محصول و خدمات، در این نوع از بازاریابی یک ابزار رایگان به صورت آنلاین مورداستفاده قرارمی‌گیرد درحالیکه دارای پیغامهای بازاریابی در درون آن است همانند سرویس ایمیل hotmail .

 

بازاریابی شفاهی

می‌توان تکنیکهای بازاریابی ویروسی را به طرق گوناگون روی وب سایت اعمال نمود. به عنوان مثال، کاربران با مشاهده دکمه‌های «دوست خود را از این محصول باخبر کنید» (tell a friend about this product) و یا "share this page with a friend" به سرعت و آسانی می‌توانند دیگران را از وجود سایت و محصولات شما مطلع سازند. بینندگان سایت می‌توانند با یک کلیک ساده و پرکردن فیلدهای به (to) و از (frome) (یعنی نام و نشانی ایمیل فرستنده و گیرنده) و یک پیغام کوتاه این کار را انجام دهند. گرچه پیغامی که در این نامه‌ها می‌آید، شخصی و دوستانه است، ولی می‌توانید اطلاعاتی اضافی درباره محصول تجاری خود از قبیل مشخصات، فواید، قیمت و لینک هدایت شونده به صفحه وب که گیرنده نامه بتواند محصول موردنظر را خریداری کند را نیز ضمیمه این نامه کنید. چون نامه از سوی یک دوست فرستاده می‌شود احتمال اینکه گیرنده‌ نامه برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول از سایت دیدن نماید، خیلی بیشتر از زمانی است که نامه از سوی یک شرکت تجاری ارسال شده‌ باشد.

 

سایت amazon.com نمونه بارز یکی‌از شرکتهاست که روشهای بازاریابی ویروسی را در تمامی نقاط سایت مورداستفاده قرار داده‌است. هنگامیکه بینندگان سایت در میان فهرست سه میلیونی محصولات amazon.com جستجو می‌کنند، در اکثر مواقع با پیغام (tell a friend about this product) موجه می‌شوند. این پیغام تاثیرگذاری سایت آمازون را افزایش داده در نهایت منجر به افزایش میزان فروش شرکت می‌شود. علاوه بر تکنیکهای مذکور، راههای گوناگون دیگری وجود دارند که می‌توانید تکنیکهای بازاریابی ویروسی را در سایت خود بکار ببندید. در صورت داشتن یک گروه خبری می‌توانید دکمه "tell a friend about this newsletter" را به سایت اضافه نمایید. همچنین می‌توانید پیغامی را در متن نامه خبری قرارداده و در ان خوانندگان نامه را تشو.یق کنید تا یک کپی از این نامه را به دوستانی که فکر می‌کنند اطلاعات این گروه‌خبری برای آنها مفید خواهدبود، ارسال کنند. توصیه می‌شود در چنین نامه‌هایی، اطلاعاتی نیز درباره نحوه عضویت در گروه‌خبری گنجانده شود. بدین‌وسیله گیرنده نامه، قادر خواهد بود یک گپی از گروه خبری را به دوستان خود ارسال نماید و این دوستان نیز برای ثبت عضویت به سایت مراجعه کرده و مرتباً گروه خبری را دریافت کنند. (شکل 2-4) بازاریابی ویروسی فرصتهای بیشماری در اختیارتان قرارمی‌دهد.

 

بکاربردن عبارات مناسب در بازاریابی ویروسی موجب می‌شود بیننده و یا گیرنده، ایمیل، با مشاهده محتوای ایمیل و تنها با یک کلیک به سایت شما هدایت شود. طراحی و جاگذاری این لینک و یا دکمه تاثیر بسزایی در موفقیت سایت دارد. ابتدا لازم است هر یک از عواما بازگشت بینندگان که برای بازاریابی ویروسی بکارگرفته‌اید، به دقت بررسی کنید.

 

برخی از عوامل بازگشت بینندگان به سایت نظیر کوپن، گروه خبری، هدایای ویژه و مسابقه ایده‌هایی مناسب جهت "tell a friend" و یا "send a copy to a friend" می‌باشند. پس‌از تعیین تکنیکهای بازاریابی ویروسی، انتشار عبارات بازاریابی را برای بینندگان سایت و یا دریافت کننده ایمیل تسهیل نمایید.

 

برای اینکه این کار تاثیر بیشتری داشته‌باشد بایستی واضح و روشن بینندگان سایت را از آنچه می‌خواهید انجام دهند، آگاه سازید. سپس ازآنها بخواهید کارهایی را که می‌خواهید انجام دهند. عبارات «ارسال این کوپن به یک دوست» و یا «دوستان خود را از هدیه الکترونیکی آگاه سازید» عبارات مناسبی هستند. هرگز تصور نکنید که مردم برای ارسال ایمیلی به دوستان خود درباره هدیه الکترونیکی و یا کوپن‌های شما وقت صرف می‌کنند و لینک شما را فقط به خاطر اینکه در سایت هدایای ویژه‌ای تدارک دیده‌اید، در سایتشان قرارمی‌دهند ـ هرگز چنین اتفاقی روی نمی‌دهد. بایستی انجام این کارها را برای بینندگان سایت حتی‌الامکان ساده و آسان نمایید.

 

در این قسمت نکاتی درباره روشهای تاثیرگذاری بازاریابی شفاهی ارائه می‌شوند:

• از دکمه‌های جذاب و گرافیکی که باعث جلب‌توجه دیگران می‌شود، استفاده کنید.

• به بینندگان دقیقاً می‌خواهید چه کاری برای شما انجام دهند.

• دکمه‌های مخصوص بازاریابی را در مکانهای مناسب و به دوراز هرگونه شلوغی قراردهید.

• از کلمات آسان و معمولی برای نوشته‌های این دکمه‌ها بهره گیرید.

صفحه را طوری تنظیم کنید که با کلیک‌کردن بر روی دکمه "tell a friend" صفحه‌ای گشوده‌شود و در آن نام و ایمیل (یا ایمیلهای) دوست (و یا دوستان) و همینطور نام ونشانی ایمیل شخص فرستنده بیاید. لازم است فضایی را برای قسمت نوشتن پیام درنظر بگیرید و در آن عباراتی نظیر «فکر می‌کنم این . . . . برای شما نیز جالب باشد» و یا «می‌دانم شما نیز از آن خوشتان خواهدآمد» قراردهید.

• بینندگان سایت را درباره نحوه شرکت در بازاریابی ویروسی، به طور شفاف، آسان و قابل درک راهنمایی کنید.

• به آنها انگیزه دهید تا تشویق شوند کاری که شما می‌خواهید انجام دهند: «با آگاه ساختن یکی از دوستان یکی از دوستان خود، قادر خواهیدبود در قسمت . . . چیزی که برای مخاطبان باار هدف جالب باشد شرکت کنید»

• از اهرمهای ویژه استفاده کنید، از اهرمهای ویژه استفاده کنید، از اهرمهای ویژه استفاده کنید. «با آگاه ساختن 5 نفر از دوستان می‌توانید از امکانات . . . چیزی که برای مخاطبان بازار هدف جالب باشد بهره‌مند شوید.»

• از بکارگیر فیلهای ضمیمه (attachment) در پیامهای ارسالی خودداری نمایید. فایلهای ضمیمه هنگام بازشدن، مشکلات تکنیکی بوجود می‌اورند. همینطور وجود ویروس در فایلهای ضمیمه، تهدیدی برای بازکننده آن محسوب می‌شود.

• سیاستهای محرمانه (privacy policy) مخصوص سایت را نیز در معرض دید بینندگان قراردهید. اگر قراراست کاربری آدرس ایمیل خود را در اختیار شما قرار دهد، باید از عدم سوء‌استفاده از اطلاعات محرمانه دوست خود از طریق سایت، اطمینان یابد.

تنها راز موفقیت بازاریابی، محتوای سودمند و ارزشمند است به‌طوری که کاربر بتوانند آن را به دیگران معرفی نماید.

 

ویروسی هایی که باعث سرما خوردگی یا آنفلوانزا میشود ،در کوتاه ترین زمان در همه جا پخش می شود، بازاریابی ویروسی در اینترنت نیز به همین روال کار می کند و اطلاعاتی با دست بدست شدن بسرعت منتشر می شود.

حال اگر بتوانید گزارشی خاص طراحی کنید تا کالا یا خدما ت شما را به خواننده بفروشد و از طریق بازاریابی ویروسی آنرا منتشر سازید، پس از مدتی سیلی از مشتریان به سوی شما هجوم خواهند آورد.

 

گزارشات ویروسی از دو طریق متفاوت دست بدست می شوند... 

۱-  وقتی کسی ایمیلی را منتشر میکند یا مقاله ای را چاپ میکند و مردم را ترغیب به دانلود گزارش از وب سایت شما تحریک میکند.

۲- وقتی کسی گزارش شما را به یک وب سایت دیگر میفرستد یا به کسی دیگر می دهد زیرا شما به آن شخص این اختیار را داده اید.

بازاریابی ویروسی باعث صرفه جویی در هزینه های تبلیغات میگردد زیرا اطلاعات خیلی سریعتر در این محیط آزاد گسترش می یابند. درحقیقت همانطور که خواهید دید بسیاری از استراتژیهای ویروسی میتوانند نام ،شهرت و پیغام شما را گسترش دهند. وقتی عملیات بازاریابی ویروسیتان را آغاز میکنید تا مدت ها داده پیدا می کند و نمیتوان آن را متوقف کرد.مانند ویروسهای واقعی که در قرنهای گذشته که صدها هزار نفر را تحت تاثیر قرار دادند.

 

موفقیت طرح بازاریابی ویروسی شما به این بستگی خواهد داشت که چگونه افراد متناوبا و سریع گزارش شما را به مشتریان اعضا ،دوستان و ارباب رجوعهایشان میرسانند.این بدان معنا است که شما باید با یک گزارش یا ابزار دیگری تهیه کنید که مفید و شامل اطلاعاتی است که به آسانی در دسترس نیست ومیتواند بعنوان منبعی ارزشمند برای مصرف کنندگان یا صاحبان شرکتها در بازار باشد.

با گرافیک رنگارنگ و محتویات مفید و گرانبها گزارشتان را کاملا حرفه ای جلوه دهید. زیرا گزارشتان هرچه بهتر باشد و بهتر بنظر بیاید افراد بیشتری مشتاق خواهند بود آنرا به دیگران معرفی کنند.

دلیل اینکه بازاریابان اینترنتی باهوش گزارشاتشان را با حق کپی و تکثیر ارائه می دهند آن است که باعث شوند تا هزاران بازاریاب آنلاین اینترنتی آن را بهمراه اطلاعات محصول یا خدماتی که خودشان دارند ارائه دهند. بدین ترتیب در مدت کمی هزاران نفر در حال ترویج گزارش شما هستند.

همچنین شما میتوانید یک فایل موزیک ،کتاب الکترونیکی ، کلیپ ویدیویی یا سایر گزینه های اینچنینی را به آنها بدهید که در هرکدام لینکی که مردم را به وب سایت شما برای دریافت اطلاعات بیشتر ،محصولات و منابع راهنمایی میکند وجود داشته باشد.هرچیزی را که به عنوان جایزه انتخاب می کنید برای آن وقت کافی صرف کرده و مانند محصولی ارزشمند آنرا بسازید تا مطمئن شوید اطلاعات ارزشمندی خواهد داشت و مشتریان احتمالی را تشویق به کلیک کردن در صفحه اینترنتی شما و سپس ترغیب به خرید کردن بنماید.اگر گزارش بی ارزش و معمولی را تهیه کنید، پس از مدتی کوتاه توسعه آن متوقف خواهد شد.

 

وب سایت را برای بازاریابی ویروسی بهینه سازید

 

۱-  سه صفحه اینترنتی برای ادامه عملیات ویروسیتان ایجاد کنید.خواه یک وب سایت جدید ایجاد کنید یا این صفحات را به سایت موجودتان اضافه کنید شما به سه صفحه حیاتی برای دادن گزارشات خاص و درنهایت فروش کالا یا خدماتتان نیاز دارید:

 

۱- یک صفحه وب که گزارشات رایگان شما را به شکل فایل قابل دانلود ارائه میدهد و برای دانلود بازدید کنندگان ابتدا باید نام ،آدرس ایمیل،کد پستی،و هر اطلاعات دیگری را که شما میخواهید را بدهند تا بتوانند آنرادانلود کنند.

۲- یک صفحه تایید تا از بازدیدکنندگان برای اینکه اطلاعات تماسشان را ارائه داده اند تشکر شود. صفحه تایید همچنین به بازدیدکنندگان میگوید که روی لینک خاصی کلیک کنند تا بتوانند گزارش را دانلود کنند که این لینک باید مشترک جدید را به صفحه فروش کالای شما ببرد.

۳- صفحه فروش محصول شما که متن تبلیغاتی ماهرانه ای را به نمایش می گذارد و بازدید کننده را ترغیب به خرید محصول یا خدمات شما میکند.

اگر تا بحال از این روش بازاریابی استفاده نکرده اید ، آنرا امتحان کرده و از نتایج آن متعجب شوید.

 

نتيجه گيري 

 

سخن آخر، درک اين موضوع ضروري است که اگر چه ممکن است شرکتي مهارت و زبردستي خاصي در ارائه پيامهاي مهم را داشته باشد و همه قوانين ومقررات مربوط به پست الکترونيک را نيز در نظر داشته باشد، ولي مهمترين مسئله اين است که اگر مصرف کننده از سايت بازديد کند و چيزي کمتر از انتظار خود را مشاهده کند، شرکت در امر بازاريابي ويروسي موفق نخواهد شد و بايستي جدي تر به اين قضيه نگاه کند. در واقع، شناسايي و بر آورده ساختن خواست مصرف کننده به عنوان مهمترين عامل موفقيت در اين نوع بازاريابي محسوب مي‌شود.


شما هم با انتشار این مطلب به نام سایت خانه مقالات ایران  از یکسو در حفظ امانت داری کوشا و از سوی دیگر در کمک به پیشرفت علمی ایران عزیز سهیم شوید.


 

free webpage hit counter