مقاله بیس چیست و چه خصوصیاتی دارد


دسترسی به مقالات بیس رشته مدیریت یکی از سخت ترین کارهایی است که دانشجویان معمولا با آن روبرو هستند. در کلاس درس اساتید تاکید دارند اگر قرار است کار پایان نامه و یا تحقیقی را انجام دهید حتما باید کار شما بر اساس مقاله بیس باشد.اما دسترسی به منابع علمی از یک سو و از سوی دیگر زمان بر بودن انجام جستجو برای دانشجویان می تواند موانعی باشد که محقق و یا دانشجو باید صرف یافتن مقالات بیس مناسب نماید.


مقاله بیس باید خصوصیاتی داشته باشد که از طریق آن محقق بتواند به راحتی کارهای و روشهای تحقیقاتی محقق قبلی را که در یک جامعه آماری بوده در جامعه آماری جدید اجرا نماید. از طرف دیگر مقاله بیس باید حتما دارای مدل پژوهشی و فرضیه باشد تا با مطالعه آن بتوان به جزییات کار انجام شده پی برد.


به اعتقاد نویسنده این نوشتار مقاله بیس دقیقا می تواند چراغ راه محقق باشد زیرا با توجه به گامهای انجام شده توسط محقق قبلی می توان پژوهش جدید را در جامعه جدید با مدل پژوهش آزمایش شده و حتی پرسشنامه محقق قبلی به اجرا رساند. بدون شک ارزش یک مقاله بیس خوب بسیار بالاست.

شما که در حال خواندن این متن هستید حتما قصد دارید یک مقاله بیس مناسب پیدا کنید تا به کمک آن موضوع پایان نامه خود را مشخص نماید پس حتما به این نکات توجه فرمایید


یک. مقاله بیس شما باید جدید باشد زیرا مقالاتی که تاریخ انتشار آنان قدیمی است بدون شک از یک طرف بیشتر کار شده اند از طرف دیگر اکثر اساتید تاکید دارند که تاریخ انتشار مقاله قدیمی نباشد.


دو. سعی کنید مقاله ای را به عنوان مقاله بیس خود انتخاب نمایید دارای مدل مفهومی یا مدل پژوهشی باشد بدون شک شما که اکنون به دنبال یافتن موضوع پایان نامه خود هستید درس روش تحقیق در حوزه علوم انسانی را گذرانده اید در درس مذکور نیز به ساختار مدل در پژوهش ها اشاره شده است.


سه. در نکته قبلی اشاره شد که حتما مقاله شما دارای مدل مفهومی باشد، اگر مقاله ای که انتخاب کرده اید که نویسنده اطلاعات را با پرسشنامه جمع آوری کرده است سعی کنیدکه مقاله ای را نتخاب نمایید که در آن سوالات پرسشنامه به نحوی وجود داشته یا اشاره شده باشد. حتی گاهی در صورتیکه این بخش به صورت کامل در مقاله شما نباشد می توانید با ارسال ایمیلی به نویسندگان مقاله از آنان درخواست راهنمایی و پرسشنامه نمایید. بدون شک محققان با این روش نیز می توانند اطلاعات بیشتری در خصوص حوزه تحقیقی جمع آوری نمایند. تجربه شخصی اینجانب که برای پایان نامه ارشد خود با این مشکل مواجه شده بودم به کمک ارسال ایمیل به نویسنده مقاله ای که به عنوان مقاله بیس پایان نامه انتخاب نموده بودم حل شد به گونه ای که نویسنده مقاله که استاد دانشگاه در کره جنوبی بود علاوه بر اینکه پرسشنامه تحقیق خود را در اختیارم قرار داد چند پایان نامه مرتبط با حوزه پژوهش نیز برایم ارسال نمود.

(بدون شک چقدر زیبا خواهد شد روحیه همکاری بین محققین عزیز کشورمان نیز افزایش یابد و در صورت نیاز به تحقیقات گذشته آنان و یا پرسشنامه ای، بتوان از این روش استفاده نمود و دانش و اطلاعات را به راحتی با سایرین به  اشترک گذاشت. )


 سایت خانه مقالات ایران به منظور حمایت از دانشجویان و محققان حوزه مدیریت اقدام به راه اندازی بخش مقالات بیس نموده که این مقالات مناسب انتخاب موضوع پایان نامه می باشند. مقالاتی که در این بخش قرار می گیرند همگی مقالات ISI بوده که دارای مدل پژوهش می باشند در ضمن مقالات بسیار جدید بوده و تاریخ انتشار آنان مربوط به سال های 2016 و 2017 می باشند.

در این طرح این مقالات به صورت رایگان در اختیار دانشجویان و محققین قرار خواهد گرفت و شما با تکمیل کردن فرمی که لینک آن در این صفحه قرار دارد لینک دانلود مقالات را در ایمیل خود دریافت خواهید نمود.



لیست عناوین 21 مقاله بیسی که شما در ایمیل خود دریافت خواهید کرد در ادامه آورده شده است شایان ذکر است به دلیل جدید بودن، مقالات فاقد ترجمه فارسی بوده و فقط عناوین مقاله جهت مشاهده شما ترجمه شده است.

تمام مقالات مذکور دارای مدل پژوهشی بوده و به عنوان مقاله بیس مدیریت برای پایان نامه مورد استفاده قرار می گیرند. 


مقاله بیس مدیریت شماره 1 :

عوامل موثر بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات تلفن همراه:نقش واسطه انگیزه درونی و بیرونی

Determinants of consumers’ attitudes toward mobile advertising: The mediating roles of intrinsic and extrinsic motivations

 

مقاله بیس مدیریت شماره 2 :

 اثرات دانش بر موفقیت برند آنلاین : یک مدل مبتنی بر افزایش سهم بازار آنلاین

Impacts of knowledge on online brand success: an agent-based model for online market share enhancement


لینک ترجمه مقاله بیس اثرات دانش بر موفقت برند آنلاین


مقاله بیس مدیریت شماره 3:

 تاثیر برند استیکر های الکترونیک در تمایل به خرید :از منظر تئوری سرمایه اجتماعی 

 Effects of Branded e-Stickers on Purchase Intentions: The Perspective of Social Capital Theory


 

مقاله بیس مدیریت شماره 4 :

لذت استفاده از فیس بوک ، تویتر، اینستاگرام و یا اسنپ چت در پیگیری نام تجاری اثر تعدیل مقایسه اجتماعی ،اعتماد،قدرت شبکه بر شناسایی برند ، تعامل برند، تعهد برند و تمایل به عضویت

Gratifications of using Facebook, Twitter, Instagram, or Snapchat to follow brands: The moderating effect of social comparison, trust, tie strength, and network homophily on brand identification, brand engagement, brand commitment, and membership intention


مقاله بیس مدیریت شماره 5 :

عوامل اثر گذار بر قصد حامیان سرمایه گذاری نظریه تبادل اجتماعی و تمرکز نظارتی 

 

Determinants of backers’ funding intention in crowdfunding:Social exchange theory and regulatory focus


مقاله بیس مدیریت شماره 6:

عوامل اثر گذار بر قصد حامیان سرمایه گذاری نظریه تبادل اجتماعی و تمرکز نظارتی 

 

Determinants of backers’ funding intention in crowdfunding:Social exchange theory and regulatory focus


 

مقاله بیس مدیریت شماره 7:

رابطه درک شده بین خدمات الکترونیکی و ارزش ویژه برند : رویکرد سیستم معاملات همزمان

 

The relationship between perceived e-service quality and brand equity: A simultaneous equations system approach



مقاله بیس مدیریت شماره 8:

قدرت استفاده از رسانه های اجتماعی : سنجش تاثیر محتوای ایجاد شده توسط کاربر در فیس بوک بر روی برند (نام تجاری)

 

 

Power of consumers using social media: Examining the influences of brand-related user-generated content on Facebook


مقاله بیس مدیریت شماره 9:

تجارت سیار شبکه های اجتماعی : افزایش بر وفاداری بر برند 

 

  Mobile social commerce: The booster for brand loyalty?


مقاله بیس مدیریت شماره 10:

بررسی تاثیر تبلیغات یوتیوب بر جذب مشتریان جوان 

 

 Evaluating the influence of YouTube advertising for attraction of young customers


مقاله بیس مدیریت شماره 11:

تجربه پشیمانی آنلاین در استفاده از فیس بوک - اثر مشارکت نام تجاری، دسترسی و استفاده مشکل ساز

 

Understanding online regret experience in Facebook use – Effects of brand participation, accessibility & problematic use



مقاله بیس مدیریت شماره 12:

اثر تبلیغات اینترنتی در  تصمیم مجازی  بر قصد خرید انلاین : بررسی در سراسر مردان و زنان 

 

 

The effect of web advertising visual design on online purchase intention: An examination across gender



مقاله بیس مدیریت شماره 13:

اثر  نقش تشویقی دانش در ارزیابی سود و منفعت و درک شخص در مقابله با تبلیغات رفتاری آنلاین 

 

 

The role of persuasion knowledge, assessment of benefit and harm, and third-person perception in coping with online behavioral advertising



مقاله بیس مدیریت شماره 14:

آزمایش مدل توسعه یافته رفتاری مصرف کننده در محتوای رسانه اجتماعی براساس جوامع برندی 

 

  

Testing an extended model of consumer behavior in the context of social media-based brand communities



مقاله بیس مدیریت شماره 15:

ارزش های کلیدی تعامل مستمر بین صفحات برند در رسانه های اجتماعی : بررسی در سراسر زنان و مردان 

    

Key values driving continued interaction on brand pages in social media: An examination across genders



مقاله بیس مدیریت شماره 16:

چه چیزی باعث به اشتراک گذاری دانش مصرف کننده در جوامع مسافرتی انلاین می شود؟ ویژگی های شخصی و یا عوامل خدمات الکترونکی ؟

    

 

What drives consumer knowledge sharing in online travel communities?: Personal attributes or e-service factors?



مقاله بیس مدیریت شماره 17:

تبلیغات مواد غذایی و رفتار غذا خوردن در کودکان

    

  Food advertising and eating behavior in children



مقاله بیس مدیریت شماره 18:

چه بررسی تاثیر بیشتر متغییرهای خارجی مورد استفاده در (TAM) در سهولت استفاده دانش آموزان از (POU) و سودمندی ادارک شده (PU) الکترونیکی اوراق بهادار 

    

   

Investigating the influence of the most commonly used external variables of TAM on students’ Perceived Ease of Use (PEOU) and Perceived Usefulness (PU) of e-portfolios.


مقاله بیس مدیریت شماره 19:

ایجاد وفاداری برند در تجارت بوسیله شبکه های اجتماعی : مطالعه موردی برند میکروبلاگها

    

 Building brand loyalty in social commerce: The case of brand microblogs



مقاله بیس مدیریت شماره 20:

تاثیر کیفیت محصول اصلی بر احساسات طرفداران ورزش و نیات رفتاری

    

 Impact of core product quality on sport fans’ emotions and behavioral intentions


 

مقاله بیس مدیریت شماره 21:

درک تجربه پشیمانی آنلاین در استفاده از فیس بوک - اثر مشارکت نام تجاری، دسترسی و استفاده مشکل ساز

    

Understanding online regret experience in Facebook use e Effects of brand participation, accessibility & problematic use


free webpage hit counter