یافتن مقاله بیس مدیریت یکی از مهترین و اساسی ترین گامهای شروع انتخاب موضوع پایان نامه می باشد در راستای اهداف سایت خانه مقالات ایران در انتخاب و ارایه بهترین مقالات بیس مدیریت در این بخش قصد داریم به معرفی مقاله بیس مدیریت با موضوع طول عمر مشتری به پردازیم.

طول عمر مشتری یا Coustomer Lifetime Value اشاره به این موضوع دارد که یک مشتری در طول عمر خود چه مقدار سود برای یک سازمان ایجاد می کند. موضوع طول عمر مشتری مبحثی است که می تواند برای بسیاری از شرکتها و بازاریابان جذاب باشد. هر زمان که قرار است از طول عمر مشتری صحبت کنیم باید به سود حاصل از تعامل با مشتری در طول مدتی که مشتری قرار است از محصولات ما استفاده کند اشاره کنیم.


در مدل مقاله ای که در ادامه قصد معرفی آن را داریم محقق با استفاده از متغیر های تجربه های فروشنده،انطباق رفتار فروش فروشنده،مشتری گرایی فروشنده و جهت گیری طول عمر فروشنده قصد دارد عملکرد فروشنده را مورد سنجش قرار دهد.در ادامه مشخصات کلی مقاله آورده شده است شایان ذکر است این مقاله در حال ترجمه توسط تیم خانه مقالات ایران می باشد.


عنوان فارسی مقاله بیس مدیریت :


تاثير جهت گيري طول عمر مشتری ( CLV ) بر عملکرد فروشنده


عنوان انگلیسی مقاله بیس مدیریت:

 

Salesperson CLV orientation's effect on performance

 

 


اطلاعات و مشخصات مقاله:

سال انتشار:  2014

کد مقاله :       22167

وضعیت پرسشنامه: دارد

 عنوان پایگاه (منبع):    Sciencedirect


مدل مقاله: 




ترجمه چکیده مقاله بیس مدیریت:


مطالعات قبلی نشان می دهد استراتژی های مبتنی بر طول عمر مشتری (CLV) می تواند منجر به افزایش سودآوری شرکت شود. در این زمینه، هدف بازاریابی به حداکثر رساندن CLV و حقوق مشتری (CLV مشتریان فعلی و آینده) است. برای اکثر شرکت های خدماتی، فروشندگان به طور مستقیم مشغول اجرای مفهوم CLV هستند. با این حال، تحقیقات قبلی به این سوال که چرا و چگونه جهت گیری فروش CLV می تواند سود را افزایش دهد پاسخ نمی دهد. با توجه به داده های فروشندگان در شعبات یک بانک بزرگ در شیلی، نشان می دهد که اثر فروش CLV مشتری نسبت به عملکرد فروشندگان یک منحنی S شکل را تشکیل می دهد(که ابتدا محدب و سپس مقعر است). علاوه بر این، داده ها از این ایده پشتیبانی نمی کنند که سطح مطلوب جهت گیری CLV به مشتری گرایی فروشنده، مانند انطباق رفتار فروش یا تجربه فروشنده بستگی دارد (به عنوان مثال، رفتار با گرایشات CLV می تواند برای طیف وسیعی از فروشندگان موثر باشد). به همین ترتیب، این مطالعه به یک نگرانی مهم در میان محققان و مدیران مرتبط می شود که نیازمند افزایش عملکرد فروشنده است. یافته های این مطالعه نشان می دهد که شرکت ها نیاز به توجه بیشتری نسبت به گرایشات CLV دارند.


جهت دسترسی به ترجمه مقاله و همچنین اصل مقاله لطفا بر روی لینک زیر کلیک فرمایید.


لینک ترجمه و اصل مقاله 

 



free webpage hit counter