مدیریت خرید و عرضه از دیدگاه بازاریابی صنعتی

120,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2018
  • کد 22185
  • فرمت فایل word
  • تعداد صفحات ترجمه 19
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Industrial Marketing Management
  • وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
  • جداول داخل مقاله ترجمه شده است
  • تصویر برداری و درج نمودارها و شکل ها در ترجمه انجام شده است
  • کیفیت ترجمه متوسط

چکیده فارسی

این مقاله تحقیقات مربوط به مدیریت خرید و عرضه (PSM) از دیدگاه بازاریابی صنعتی با استفاده از مدیریت بازاریابی صنعتی (IMM) به عنوان نماینده را منعکس می کند. یک بررسی سیستماتیک از مدیریت بازاریابی صنعتی انجام شد و این بررسی نشان داد که تعداد زیاد و رو به رشدی از مقالات مربوط به مدیریت خرید و عرضه در مدیریت بازاریابی صنعتی منتشر شده و بخش بزرگی از این مقالات متکی بر رویکرد متقابل IMP به عنوان یک چشم انداز نظری می باشند. موضوعات مورد بحث در این مقاله شامل تحقیقات مربوط به مدیریت خرید و عرضه بوده و سه مسیر را جهت تحقیقات آینده مدیریت خرید و عرضه برای محققان بازاریابی صنعتی پیشنهاد می دهد: 1) تحقیقات نظری بر روی مفهوم شبکه های عرضه، 2) بازبینی مفهوم مدیریت شبکه های عرضه و 3) بحث در رابطه با ارائه بهترین شیوه ها در زمینه مدیریت خرید و عرضه. بنابراین، به دلیل کمبود قابل توجه اطلاعات در رابطه با معانی شبکه های عرضه و ماهیت مدیریت شبکه های عرضه، این مقاله پیشنهاداتی را در رابطه با انجام تحقیقات بیشتر جهت توسعه نظریه های بیشتر در زمینه شبکه های عرضه و نحوه مدیریت شبکه های عرضه ارائه می دهد. این مقاله بر این باور است که همچنان که پیچیدگی و خطرات شبکه عرضه به ویژه نگرانی درباره پایداری این شبکه ها افزایش می یابد، نیاز به تفکرات جدید درباره نحوه تاثیر این شبکه های عرضه و همچنین معنای آن ها نیز افزایش می یابد.

چکیده لاتین

This paper reflects on purchasing & supply management (PSM) research in an industrial marketing perspective, using Industrial Marketing Management (IMM) as a proxy. A systematic review of IMM papers is conducted, demonstrating that a large and growing number of PSM papers have been published in IMM and that a large proportion of these rely on the IMP Interaction Approach as theoretical perspective. The paper discusses themes of PSM research and proposes three avenues of future PSM research for industrial marketing scholars: 1) theorizing on the concept of supply networks, 2) revisiting the notion of managing supply networks and 3) debating established “best practices” in PSM.

 

The proposal is therefore to dedicate more research to develop further theory on supply networks and how to manage within supply networks, because there is a surprising lack of conceptual clarity as to the meaning of supply networks and the notion of managing supply networks. The paper argues that as increasing supply network complexity and risks, especially concerning sustainability, requires new thinking about how best to influence and manage supply networks.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter